Egzersiz (Fitness) Salonu

TESİS EKİPMANLARI

kosu-bandi1

Koşu bandı: Özellikle kapalı ortamlarda koşmayı sağlamak amacıyla yapılmış bir çeşit spor aletidir. Kalp atışlarını hızlandırıp vücuttaki yağ yakımını hızlandırıp, antrenman öncesinde vücudun ısınması için kullanılmaktadır. Salonumuzda bulunmaktadır.

 

eliptik

 

Eliptik bisiklet: Bu cihaz merdiven tırmanma, koşu bandı ve egzersiz bisikletlerini tek bir alette birleştiren bir cihazdır. Eklemlerde hiçbir zorlama hissetmeden hafif bir egzersiz ya da yoğun bir egzersizi yapabileceğiniz mükemmel bir ekipmandır. Salonumuzda bulunmaktadır.

 

dikey-bisikletDikey bisiklet: Doğru oturarak karın ve bel kaslarını çalıştırır. Özellikle karın kaslarının sıkı tutulması gerekir. Dikey bisikletin yapısından dolayı kalça kaslarını da oldukça çalıştırmaktadır. Bisiklet özellikle bacak çalıştırmaya yönelik bir alet olduğundan egzersiz sırasında vücutta en çok çalışan bacak kaslarıdır. Salonumuzda  bulunmaktadır.

yatay-bisiklet

 

Yatay Bisiklet: Dikey bisiklete göre konforludur, bel ve sırt desteği sağlar. Oturumu daha rahattır. Bel ve diz problemi yasayan insanlar tercih edebilir. Salonumuzda  bulunmaktadır.

 

leg-presLeg pres (Bacak İtiş): Özel bir makinede yapılan temel bacak hareketidir. Çalıştırdığı bölgeler adı üstünde bacak kaslarıdır. Yapılış itibariyle squata benzetilebilir. Her ne kadar squat kadar çok bölgeye etki etmese de leg presste özellikle ön bacak kasları çalışır. Salonumuzda  bulunmaktadır.

leg-extension

 

Leg extension: Özel bir makinede yapılan bacak hareketidir. Çalıştırdığı bölge üst ve ön bacak kaslarıdır. Salonumuzda  bulunmaktadır.

 

leg-curl

 

Leg curl (Bacak Bükme): Arka bacak kaslarını çalıştıran ve özel makinelerle yapılan bir bacak hareketidir. Salonumuzda  bulunmaktadır.

leg-abduction

 

 

Leg abduction: İç bacak kaslarını çalıştıran bir makinedir. Uygun sistemde çalışıldığı zaman kaslarda incelme ve sıkılaşma gözlenmektedir. Salonumuzda bulunmaktadır.

 

leg-adduction

 

Leg adduction:  Dış bacak kaslarını çalıştıran bir makinedir. Uygun sistemde çalışıldığı zaman kaslarda incelme ve sıkılaşma gözlenmektedir. Salonumuzda  bulunmaktadır.

calf-raise

 

Calf raise: Vücudumuzun en zor gelişen ama en önemli kaslarından biridir. “İki başlı” bir kastır ve ayak parmak uçlarımız üzerinde yükseldiğimizde bu iki başı ayrı ayrı görebiliriz. Salonumuzda  bulunmaktadır.

 

smith-machine

 

Smith machine: Birçok kas grubunu çalışabileceğimiz hareketleri daha güvenli yapabileceğimiz şekilde tasarlanmış bir makinedir. Salonumuzda bulunmaktadır.

 

istasyon

 

İstasyon:  Dört makineyi bir arada bulunduran (lat pull down , seated cable row, triceps push down, front pull down) çok yönlü hareket sağlayan bir makinedir. Salonumuzda bulunmaktadır.

 

chest-press

 

Chest press (Göğüs İtiş): Özel bir makinede yapılan göğüs hareketidir. Salonumuzda  bulunmaktadır.

 

butter-fly

 

Butter fly: Pectoralis Major, Pectoralis Minor, Anterior Deltoid kaslarını çalıştır.Göğüs ve omuz kasları birlikte hareket ederek sıkıştırma ve germe fonksiyonlarını yerine getirirler. Salonumuzda  bulunmaktadır.

 

cable-crossover

 

Cable crossover: Göğüs kaslarını çalıştıran etkili bir vücut geliştirme egzersizidir. Bunun dışında omuzlar, bicepsler ve sırt kasları da bu hareketten etkilenir. Salonumuzda bulunmaktadır.

 

 

back-extension-machine

Back extension machine: Bel ve sırt kaslarını kaslarını çalıştırır. Ters mekik hareketi de denir. Salonumuzda bulunmaktadır.

 

biceps-curl-machine

 

Biceps curl machine: Kol kaslarını çalıştıran temel hareketlerdendir. Salonumuzda bulunmaktadır.

 

incline-bench-pres

 

İncline bench pres: Özel ayarlanmış açılı sehpadır. Göğsün üst bölgesini çalıştırır. Salonumuzda  bulunmaktadır.

 

bench-pres

 

Bench pres: Temel göğüs egzersizlerindendir.Başta göğüs olmak üzre arka kol kaslarını da çalıştırmaktadır. Salonumuzda bulunmaktadır.

 

total-hip-machineTotal hip machine : Farklı kas gruplarının değişik hareketlerle çalıştırabilen bir makinedir.Özellikle kalça ve basen grubunun çalışmalarında yoğun kullanılan bir makinedir. Bu hareket glutes maksimus ve gluteus minimus gelişimi için mükemmeldir. Salonumuzda bulunmaktadır.

roman-chair

 

Roman chair: Alt karın çalıştıran bir sehpadır. Bunun yanında baldır kaslarını da çalıştırır. Salonumuzda bulunmaktadır.

 

dumpleDumble: Kol ve omuz çalışmalarında etkili sonuçlar vermektedir. Omuz bölgesi kuvvetlendirilirken, çeşitli hareketler ile ön ve arka kol bölgelerinde toparlanma+kuvvetlenme gözlemlenmiştir.